
Paczkomat Inpost
0 zł dla zamówień od 599 zł
23,90 zł dla zamówień poniżej 599 zł
- Dla zamówień złożonych od poniedziałku do piątku do godziny 15:00, opłaconych przez BLIK lub PayU, realizacja dostawy z gwarancją na następny dzień roboczy
- Zamówienia złożone w weekend czyli od piatku po godz. 15:00 do niedzieli do godz. 14:00 dostarczane są w poniedziałek

DPD Pickup
0 zł dla zamówień od 599 zł
23,90 zł dla zamówień poniżej 599 zł
- Przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze. Możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia.
- Czas na odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup/automacie paczkowym DPD Pickup Station to 3 dni robocze.

Kurier
23,90 zł przedpłata
30,90 zł za pobraniem
- Dla zamówień złożonych od poniedziałku do piątku do godziny 17:00, opłaconych przez BLIK lub PayU, realizacja dostawy z gwarancją na następny dzień roboczy
- Zamówienia złożone w weekend czyli od piątku godz. 17:00 do niedzieli do godz. 14:00 dostarczane są w poniedziałek
- Realizacja przesyłki nastąpi za pośrednictwem jednej ze współpracujących firm kurierskich: UPS, DPD, Fedex, DBSchenker na wskazany adres (rodzaj firmy kurierskiej dobierany jest automatycznie przez nasze systemy, tak aby paczka dotarła, jak najszybciej do klienta. Klient nie ma możliwości wyboru lub zmiany firmy, jaką zostanie dostarczona paczka)

UPS Access Point
23,90 zł przedpłata
- Dla zamówień złożonych od poniedziałku do piątku do godziny 17:00, opłaconych przez BLIK lub PayU, realizacja dostawy z gwarancją na następny dzień roboczy
- Zamówienia złożone w weekend czyli od piątku godz. 17:00 do niedzieli do godz. 14:00 dostarczane są w poniedziałek
- Realizacja przesyłki nastąpi do punktu odbioru wybranego podczas procesu składania zamówienia
Najczęściej zadawane pytania
Na stronie produktu znajdziesz informację o przewidywanym czasie wysyłki. Ten czas obejmuje kompletowanie zamówienia i jego przekazanie firmie kurierskiej. Czas dostarczenia zamówienia zależy od wybranej metody dostawy, a 99% naszych przesyłek dociera w ciągu jednego dnia roboczego
Jeśli chcesz zmienić termin dostawy lub formę płatności, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, a pomożemy wprowadzić odpowiednie zmiany.
Przewidywany czas dostawy zależy od wybranej opcji transportu i jest widoczny na stronie produktu. Składa się on z czasu wysyłki (kompletowania zamówienia) i czasu dostarczenia przez przewoźnika.
Opóźnienia mogą wystąpić z różnych powodów, np. dodatkowe usługi (jak montaż), wybór przelewu tradycyjnego, czy skorzystanie z rat lub subskrypcji. Każdy z tych czynników może wydłużyć czas realizacji zamówienia.
Pewne metody dostawy mogą być niedostępne z powodu wymiarów produktu, wartości zamówienia lub regionu dostawy. Dokładne informacje o dostępnych opcjach dostawy znajdziesz na stronie produktu lub podczas finalizacji zakupu.
Niektóre formy płatności mogą być ograniczone przez wybraną metodę dostawy, kwotę zamówienia lub inne czynniki. Informacje o dostępnych opcjach płatności pojawią się po wybraniu sposobu dostawy.
Dostawa jest realizowana przez wybrane firmy kurierskie, których wybór może zależeć od regionu, rodzaju produktu oraz Twoich preferencji. Szczegóły zostaną podane podczas składania zamówienia.
Kurier nie jest zobowiązany do kontaktu przed dostawą, jednak w zależności od wybranej firmy przewozowej, możesz otrzymać informację o planowanej godzinie dostarczenia i ewentualnej możliwości kontaktu.